FORTUNA

Android aplikace

Chcete sázet, i když jsou provozovny uzavřené?

Chcete sázet, i když jsou provozovny uzavřené?


Jak to bude s kurzovým sázením v souvislosti se situací okolo vládních nařízení?

Pro ty, kdo stále preferují klasický způsob sázení zůstalo otevřeno několik partnerských provozoven. Zobrazíte je kliknutím na mapu níže.

Dalším řešením je sázení online.

Prvním krokem je přihlásit se do svého účtu. Loginem je vaše uživatelské jméno (přezdívka). Neznáte heslo? Použijte funkci „zapomenuté heslo“. Na ověřený mail, který máte zadaný u svého účtu, vám přijdou pokyny ke změně hesla. Hledejte i ve složce „nevyžádaná pošta“ nebo „spam“.

Mail nedorazil? Zřejmě nemáte ověřenou mailovou adresu. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na tomto telefonním čísle +420 267 218 218 (provozní doba je 8:00 - 22:00), pomohou vám problém vyřešit.

Po přihlášení je potřeba nastavit uživatelské limity, pokud jste tak již neučinili v minulosti – Nastavení najdete v sekci Nastavení – Nastavení uživatelských limitů.

Dle zákona je pro online sázení potřeba mít i doplněnou platební metodu (bankovní účet, platební karta), která je vedena na vaše jméno. To provedete též v sekci „Dotace konta“. Pomůže Vám i obrázek níže.

V jakém aktuálním stavu je váš sázkařský účet a jaké kroky je třeba ještě udělat najdete v sekci stav účtu. Budete-li mít jakékoliv komplikace, kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum.

Máte výherní tiket z pobočky a chcete si ho nechat vyplatit? Použijte náš reklamační formulář. Vyplněný formulář, společně s originálem tiketu, zašlete na naši adresu FORTUNA GAME a.s., Italská 2584/69, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.