FORTUNA

Android aplikace

Reklamace pobočkového tiketu


Ztratil jsem tiket, jak mám pokračovat?

Pokud byl tiket registrován (všechny tikety kromě anonymních číselných loterií) je možné nárok na výhru uplatnit dvěma způsoby:

  • Po přihlášení v profilu jděte do sekce „přehled tiketů“ a proklikem přes číslo tiketu, který chcete reklamovat se dostanete na jeho detail. Zde zvolte ikonu „reklamovat tiket“ Dojde k přesměrování do reklamačního formuláře, kde je povinné napsat důvod reklamace tiketu. (například ztracený tiket, poškozený tiket)
  • Dostavte se na kteroukoliv naši pobočku, kde obsluha vyplní potřebné údaje a po naskenování vám předá reklamační formulář pro uschování.

Ztratil jsem tiket, který byl vsazen anonymně jak mám pokračovat?

Anonymně vsazený tiket lze vyplatit výhradně proti předložení originál tiketu.

Mám poškozený tiket, který nejde na pobočce vyplatit, jak mám pokračovat?

  • Po přihlášení v profilu jděte do sekce „přehled tiketů“ a proklikem přes číslo tiketu, který chcete reklamovat se dostanete na jeho detail. Zde zvolte ikonu „reklamovat tiket“ Dojde k přesměrování do reklamačního formuláře, kde je povinné napsat důvod reklamace tiketu. (například ztracený tiket, poškozený tiket)
  • Dostavte se na kteroukoliv naši pobočku, kde obsluha vyplní potřebné údaje a po naskenování vám předá reklamační formulář pro uschování.

Více informací najdete v nápovědě.